31 maj 2013

Podkład do twarzy - Bourjois - 123 Perfect - nr 52 Vanilla

Jako, że poniższy podkład jest już u mnie na wyczerpaniu to postanowiłam trochę Wam o nim napisać :)




Producent:

"Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.

1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10.
Podkład matujący. Trwałość do 16h. Jednolita cera."

Kupiłam go na poprzedniej Promocji Rossmanna -40% i dałam za niego ok. 35 zł, w cenie regularnej kosztuje 59,99. Przyznam, że nigdy bym nie kupiła go gdyby nie ta przecena, a tak skoro była możliwość kupienia taniej podkładu firmy Bourjois, która jest polecana to dlaczego nie :)

Opakowanie jest bardzo solidne i eleganckie, buteleczka jest szklana. Posiada plastikowy, czarny dozownik, który bardzo dobrze się sprawował. Zamknięcie jest z grubego plastiku, słychać charakterystyczny "klik", jest 100% pewność, że wieczko nie otworzy się samo i podkład się nie wyleje po przypadkowym naciśnięciu dozownika. Jak widzicie na powyższym zdjęciu, posrebrzane logo Bourjois na opakowaniu zmyło mi się.

Podkład ten służył mi praktycznie codziennie od ok. listopada do końca maja także z dobre pół roku także wydajność jest  bardzo duża. Z resztą nadal jeszcze trochę podkładu w środku jest, ale by go wydobyć muszę odkręcić dozownik :)

Konsystencja jest lekko rzadka i wodnista, ale nie leje się. Dobrze się go rozprowadzało. Bardzo ładnie zakrywał mi niedoskonałości i przebarwienia i wyrównywał koloryt. Nie zapychał. Po aplikacji cera była taka przyjemnie miękka i satynowa co mnie pozytywnie zaskoczyło. Bardzo dobrze się sprawował podczas mojego kryzysowego okresu związanego z przesuszoną skórą wokół oczu o którym pisałam TUTAJ . Naprawdę krył zaczerwienienie jak tylko mógł jednak trochę były widoczne przesuszenia. Obawiam się jednak, że to co ja miałam z tą skórą to chyba żaden podkład nie dałby sobie z tym rady :) także byłam bardzo zadowolona z tego co dawał mi Burżua :)
Tak więc dobre krycie, nie robił efektu maski, nie da się z nim przesadzić, mogłam dać 2 warstwy podkładu, a wszystko i tak wyglądało naturalnie matowił moją cerę przez kilka godzin jednak potem po zaaplikowaniu podkładu i tak musiałam nakładać puder, ponieważ opalałam się i z czasem fluid  zrobił mi się trochę za jasny. Na poniższym drugim zdjęciu widać, że już jest zbyt jasny ;)




Nie zauważyłam jakiegoś dużego nawilżenia tak jak obiecuje producent. Był dość trwały, na pewno wyglądał dobrze na twarzy przez ok. 10 h, ale szczerze mówiąc nie przywiązywałam wagi do tego. Nie mam tak, że w ciągu dnia poprawiam się pudrem. Ewentualnie maluję usta i poprawiam powieki eyelinerem. 
Dobrze stapiał się ze skórą, gama kolorystyczna odcieni jest spora przez co praktycznie każda z Nas może dobrać sobie kolor do odcienia skóry. Poza tym zapach! Przyjemny, łagodny, nie za mocny :)

Myślę, że minusem każdej z Nas może być regularna cena, jednak myślę, że też dla wielu z Nas może być adekwatna do jakości produktu, a powiedzmy sobie szczerze, że jakość tego podkładu jest wysoka.
Ja jednak zostaję przy swoim i produkty z Burżua raczej będę kupowała tylko jeśli będa przecenione :)

Skoro skończył mi się ten fluid to kupiłam jeszcze w czasie Promocji Rossmanna inny Bourjois, lekko kryjący 10 hour sleep effect i za jakiś czas dam również recenzję tego produktu :) Myślę, że gdyby teraz nie było lato =gorąco i duchota to pewnie kupiłabym drugi raz powyższy podkład, ale ciemniejszy. Jednak teraz nie potrzebuję i nie chcę takiego mocnego krycia.

A Wy miałyście kiedykolwiek styczność z podkładami od Bourjois? Jakie są Wasze wrażenia? 




1 komentarz :

  1. Z Twojego opisu wydaje się być podkładem idealnym ;D. Nie podkreśla suchych skórek, kryje, to coś czego potrzebuję ;). Jak trafię na jakąś promocję i skończę mojego Rimmela to może kupię ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy, zostawiony komentarz :)
Mam nadzieję, że post jak i blog Ci się spodobał.

Wszelki spam, hejterstwo i kopiuj+wklej będzie usuwane.